Jak używać kluczowych zwrotów Business English w swoich e-mailach?

Biznes jest bardzo ciekawą i dynamiczną dziedziną i jeśli pracujesz w sektorze biznesowym to będziesz dostawał wiele maili od klientów. Otrzymasz wiele zapytań, próśb, skarg, a nawet ofert. Wszystkie te rzeczy sprawią, że poczujesz się zestresowany i musisz być bardzo ostrożny pisząc e-mail do każdego z nich.

Jak wiemy, biznesowy angielski jest językiem świata korporacyjnego i świata zakupów online, więc kiedy piszesz e-mail do któregokolwiek z klientów, musisz użyć odpowiednich słów biznesowych w swoich e-mailach.

Jeśli nie wiesz, jak używać biznesowych angielskich zwrotów w swoich e-mailach, wtedy poczujesz się trochę zdenerwowany i zestresowany. Więc, tutaj jest prosty sposób, aby użyć biznesowych angielskich zwrotów w swoich e-mailach.

Proste wskazówki:

1. Wybierz właściwy adres e-mail

Jeśli jesteś nowicjuszem w sektorze biznesowym, to nie wiesz od czego zacząć. Musisz więc wybrać dla siebie idealny adres e-mail, a jeśli jesteś początkujący, to zacznij od nazwy swojej firmy. Jeśli jesteś freelancerem, to wybierz adres e-mail jako freelancer@companyname.com.

2. Napisz temat

Pierwszym wrażeniem, jakie odniesie osoba z Twojego maila będzie linia tematu. Dlatego bardzo ważne jest, abyś napisał dobrą linię tematu. Użyj najbardziej odpowiedniego i chwytliwego tematu dla maila, który wysyłasz.

3. Napisz treść maila

Musisz pamiętać, że e-mail nie jest tylko zwykłą wiadomością tekstową. Zawiera treść, obrazy, wykresy i tabele. Tak więc, kiedy piszesz ciało wiadomości e-mail, musisz upewnić się, że wszystkie te elementy są zawarte w e-mailu.

4. Napisz zakończenie maila

Po napisaniu ciała e-maila, musisz zawrzeć zakończenie. Zakończenie obejmuje pozdrowienie i zamknięcie wiadomości e-mail. Jeśli nie jesteś w stanie napisać dobrego zakończenia, to możesz użyć biznesowych zwrotów angielskich do zamknięcia maila.

Wnioski:

Mam nadzieję, że podobał Ci się post “How To Use Business English Key Phrases In Your Emails?”. Bardzo ważne jest, aby wybrać odpowiedni adres e-mail dla siebie, a także musisz użyć biznesowych angielskich zwrotów, aby zamknąć e-maile.