
Angielski online-聽 tak, teraz mo偶esz聽 聽uczy膰 si臋 kiedy聽i gdzie ci wygodnie
Wyobra偶 sobie 偶e jeste艣 u siebie w domu, siedzisz wygodnie na ulubionej kanapie. Na stoliku obok stoi kubek z ciep艂膮 herbat膮, lub fili偶anka z kaw膮. Masz na sobie swoj膮 ulubion膮 pi偶amk臋, oraz ukochany sweter, kt贸ry dosta艂e艣/ 艂a艣 od cioci. Mimo, 偶e zza 艣ciany dobiegaj膮 d偶wi臋ki innych domownik贸w, w pokoju w kt贸rym si臋 znajdujesz panuje cisza a Ty jeste艣 w stanie pe艂nego rozlu藕nienia i relaksu. Na Twoich kolanach cicho szumi laptop, a Ty pracujesz- uczysz si臋.
Brzmi nieprawdopodobnie- czy偶 nie? A jednak jest to mo偶liwe.
Dlaczego lekcje angielskiego online mog膮 by膰 takie wygodne a jednocze艣nie efektywne?
Jednym z czynnik贸w jest znajomo艣膰 otoczenia, kt贸ra ma ogromny wp艂yw na motywacj臋, koncentracj臋 a docelowo przek艂ada si臋 na wysok膮 efektywno艣膰 procesu uczenia. Ucze艅 znajduj臋 si臋 we w艂asnym mieszkaniu, nie musi nigdzie doje偶dza膰, chyba 偶e przemie艣ci si臋 z fotela na sof臋. Nie musi denerwowa膰 si臋 nowym otoczeniem, nowymi osobami w tradycyjnej szkole j臋zykowej.
Drugim aspektem jest stres. Wszystkie w/w czynniki wp艂ywaj膮 pozytywnie na zredukowanie stresu. Po co mamy dok艂ada膰 sobie wi臋cej stresu doje偶d偶aj膮c gdzie艣, borykaj膮c si臋 ze znalezieniem miejsca parkingowego i jego wysokimi kosztami, oszcz臋dzamy cenny czas i w pe艂ni przeznaczamy go na nauk臋.
Kolejny czynnik 艣wiadcz膮cy na korzy艣膰 e- learningu to r贸偶norodno艣膰 materia艂u i jego pe艂ne dostosowanie do potrzeb kursanta. Ucze艅 sam wybiera na czym chce si臋 skupi膰, mo偶e szlifowa膰 umiej臋tno艣膰 komunikacji, po膰wiczy膰 struktury lub poszerzy膰 s艂贸wka i popracowa膰 nad prezentacj膮 z Business English.
Podsumujmy zalety e- learningu:
1. elastyczno艣膰 czasowa i programowa pod wzgl臋dem wyboru materia艂贸w motywuj膮cych kursanta do pracy.
2. oszcz臋dno艣膰 czasu i koszt贸w dojazdu do tradycyjnej szko艂y
3. wykorzystanie w pe艂ni swojego potencja艂u w zaj臋ciach 鈥 one to one鈥
4. 鈥 cieplarniane鈥 warunki nauki- znam swoje 艣rodowisko
5. dost臋pno艣膰 do wysokiej jako艣ci szkole艅 dla os贸b mieszkaj膮cych z dala od du偶ych miast
6. zminimalizowanie strachu i nie艣mia艂o艣ci , kt贸re mog艂yby pojawia膰 si臋 w tradycyjnej klasie.
7. lepszy nadz贸r lektora nad procesem nauczania
8. dostarczenie feedbacku z ka偶dych zaj臋膰